Închirierea oficiului într-un centru de business – avantaje şi beneficii

 


Închirierea oficiului într-un centru de business – avantaje şi beneficii

Închirierea unei clădiri separate sau a unui oficiu într-un centru de business – cu această dilemă se confruntă orice antreprenor la lansarea afacerii, deschiderea filialelor noi sau extinderea domeniului de activitate. Să examinăm avantajele închirierii unui oficiu într-un centru de business.

Centrul de business - reputaţie şi recunoaştere

Centrele de business investesc mijloace enorme în crearea imaginii favorabile de partener sigur şi prestigios. La închirierea unui oficiu într-o asemenea clădire, afacerea dumneavoastră automat preia toate caracteristicile pozitive ale centrului şi arendaşilor acestuia. În complexul ales deja există firme mari cu reputaţii ireproşabile? Excelent! Profesionalismul afacerii dumneavoastră va fi inconştient egalat cu succesul firmelor de bază din Chişinău plasate pe acelaşi etaj. Şi identificarea locului de aflare a oficiului este în beneficiul dumneavoastră – cumpărătorii sau partenerii potenţial vă vor găsi cu uşurinţă, întrucît ei cunosc cu exactitate cele mai mari centre de business din oraş.

Amplasarea complexului


Centrele de business ocupă locurile cele mai avantajoase, fiind amplasate de regulă în centrul oraşului, la intersecţia străzilor aglomerate. Închirierea unei clădiri separate cel mai probabil va fi imposibilă într-un asemenea loc sau preţul pentru serviciul prestat va depăşi considerabil bugetul planificat. Închirierea oficiului într-un centru de business soluţionează problema căutării unui loc aglomerat la un preţ relativ accesibil.

Centrul de business – gîndit în cele mai mici detalii

Amenajarea corectă a centrului de business este sarcina colaboratorilor complexului. Dumneavoastră prestaţi servicii profesioniste într-un anumit domeniu şi nu doriţi să fiţi distras cu lucruri mărunte – importante totuşi pentru clienţi sau parteneri. Spre exemplu, prezenţa parcărilor pentru potenţialii vizitatori este o necesitate obligatorie la alegerea oficiului. Centrele de business au parcări spaţioase pentru toţi vizitatorii, în timp ce construirea unei parcări lîngă o clădire aparte poate fi problematică, atît din punct de vedere financiar, cît şi legal.
Pe lîngă parcare, complexele de regulă dispun de recepţie – lucrătorii acesteia vă întîmpină clientul şi îl conduc pînă la uşă. Trebuie să abordăm şi subiectul serviciilor comunale – grija pentru acestea nu cade pe umerii dumneavoastră – ţine de competenţa arendatorilor.

Interiorul şi exteriorul
 

Oficiul închiriat într-un centru de business este în variantă „albă”. Adică trebuie să-l amenajaţi în stilistică corporativă, fără să planificaţi o reparaţie de amploare. La darea oficiului în exploatare şi faţadele clădirii sînt finisate, şi nu necesită implicarea dumneavoastră. Închirierea unei clădiri aparte necesită cheltuieli suplimentare pentru finisajul clădirii. E bine dacă înainte de dumneavoastră clădirea a fost folosită ca oficiu de o altă companie. Uneori sînt închiriate pentru oficii case dărăpănate, care pot avea valoare culturală pentru oraş, iar refacerea acestei încăperi poate cauza nemulţumirea autorităţilor.
Astfel, închirierea oficiului într-un centru de business prestigios poate soluţiona o mulţime de probleme – căutarea unui loc aglomerat cu o reputaţie ireproşabilă, scutirea de necesitatea reparaţiei de amploare şi de examinarea minuţioasă a unui număr impunător de detalii legate de aceasta.