Închirierea oficiului – element important în poziţionarea companiei pe piaţă

 


Închirierea oficiului – element important în poziţionarea companiei pe piaţă

Închirierea oficiului, ca şi elaborarea campaniei de poziţionare, este în drept să intre în competenţele marketologilor, întrucît furnizează o cantitate mare de informaţii despre brand. Tocmai de aceea, la alegerea încăperii, ţineţi cont de următorii factori.

Închirierea oficiului în centrul oraşului

Amplasarea în centrul unei localităţi este unul din indicii de bază ai succesului companiei. Deseori chiar şi firmele mici, cu bugete restrînse, se străduie să închirieze oficii anume aici. În pofida faptului că centrul înseamnă inevitabil şi ambuteiaje, şi lipsa locurilor de parcare pentru clienţi, companiile plasate anume în această zonă inspiră mai multă încredere.

Oficiu într-un centru de business

Oficiile într-un centru de business preiau automat reputaţia clădirii, precum şi pe cea a clienţilor ei de bază – aceasta poate influenţa benefic asupra poziţionării firmei. Analizaţi minuţios şi potenţialii vecini, şi răspundeţi-vă la întrebarea dacă imaginea companiilor corespunde reputaţiei pe care intenţionaţi să o construiţi dumneavoastră.

Interiorul oficiului

Dacă v-aţi decis să închiriaţi un oficiu într-o clădire separată, trebuie să acordaţi o atenţie deosebită amenajării interioare şi exterioare a localului. În design-ul pentru care optaţi, străduiţi-vă să ţineţi cont de stilul corporativ al companiei, nu uitaţi – clienţii trebuie să aibă sentimentul de confort cînd se află în această încăpere. Aveţi grijă şi de locurile de parcare pentru clienţii dumneavoastră, care pun preţ pe timpul şi comoditatea lor.
Alegînd oficiul, ţineţi minte – clientul îşi formează o imagine despre compania dumneavoastră cu mult înainte să-i prestaţi servicii şi oficiul prezentabil este unul din factorii de creare a reputaţiei favorabile.